Praca z dzieckiem autystycznym

Niektóre interwencje grupy okazały się zmniejszyć niepokój, poprawia poczucie własnej skuteczności i zwiększenia spójności grupy (Shalev, Peri, Rogel-Fuchs, Ursano, Marlowe, 1998). Mają również okazały się odgrywać rolę w zmniejszaniu nadużywanie alkoholu (Deahl, Srinivsan Jones, Thomas, Neblett, Jolly, 2000). Jednakże stwierdzono również, że interwencje kryzysowe grupa pojedynczych sesji są niewystarczające dla wysokiego ryzyka, które przeżyły uraz, ci ze słabą sprzed urazu zdrowia psychicznego (Larsson, Michel, Lundin, 2000). Osoby z poprzednich urazów, takich jak oparzenia, wypadków lub przemocy, może być faktycznie poszkodowani przez pojedynczych sesji interwencji kryzysowej grupa (Bisson, Jenkins, Aleksander, Bannister, 1997; Mayou, Ehlers, Hobbs, 2000). Ta informacja jest bezcenna jak będziemy pracować razem jako wychowawcy do opracowania skutecznego modelu interwencji kryzysowej.

Popularne mity na temat kryzysów

Ważne jest, aby rozwiązać niektóre z mitów, które utrzymują się w zakresie wpływu traumy na naszych studentów. Te mity są wszechobecne i wynikają z przestarzałych przekonań na temat dzieci, które teraz mamy badań mózgu do odparcia.

Niektóre wydarzenia są bardziej traumatyczne niż inni

Byłem świadkiem specjalistów w dziedzinie interwencji kryzysowej zagłębić się w długich prezentacji o pewne zdarzenia są bardziej traumatyczne niż inni. W przeważającej części takie dyskusje nie są przydatne. Słuchałem mówić prezenter obszernie o złamaną ręką z fizycznego napadu są bardziej traumatyczne niż złamaną ręką z wypadku samochodowego, a także o wojnie są bardziej traumatyczne niż trzęsienie ziemi. To nie jest kwestia niektóre zdarzenia są bardziej traumatyczne niż inni. Uraz nie jest w przypadku; to jest w układ nerwowy (Levine, 1997). W zależności od stanu układu nerwowego jednostki i dostępnych zasobów przed, w trakcie i po zakończeniu, co może wydawać łagodne dla niektórych może być bardzo destrukcyjnie na drugiej.

Related Posts