Jak wychowac szczesliwe dziecko

Jak wychowac szczesliwe dziecko
Jednak nie mówimy o dorosłych otrzymujących terapię. Mówimy o interwencji kryzysowej dla uczniów w wieku szkolnym. Teraz, gdy tak wielu odpowiedzialnych naukowców i praktyków ostrzegają nas, że opowiadający może wywołać histerię i ponownego traumatyzacji, to najlepiej, aby nie poprzeć takiego podejścia do szkół.

Borsuk

Dr Stephen Brock opracowali model interwencji kryzysowej dla szkół, które bierze pod uwagę różne etapy zdarzenia (Brock Jimerson, 2002). Pierwszym etapem jest wpływ, lub kiedy nastąpi kryzys. Następnym etapem jest pierwsza faza reakcji szkoły na zdarzenie, które nazywa "odrzutu". Natychmiast po zdarzeniu studenci zaangażowani odbierać "psychologiczną pierwszej pomocy", aw niektórych przypadkach interwencji medycznej. Systemy wsparcia wymagają zamieszczenia w tej fazie, zapewniając, że bliscy są zlokalizowane i zjednoczona. grupy psycho-edukacyjne, szkolenia opiekun i ulotki informacyjne są również ważne w tym czasie, jak badania przesiewowe ryzyka i skierowania dla studentów, którzy mogą wymagać bardziej intensywnego interwencji.

W "postimpact" faza występuje w dniach i tygodniach po wydarzeniu. Jest to czas, który sugeruje, że Brock wystąpić posiedzenia podsumowujące kryzys grupy, a także trwającej pierwszej pomocy psychologicznej, psychoterapii i zapobiegania kryzysom / gotowości na przyszłość. Rytuały i pomniki mogą być pomocne w tym czasie, jak również w następnej fazie "odzysku / rekonstrukcji".

Odzyskiwanie / przebudowa, końcowy etap podejścia polega na gotowości Anniversary. Reakcje Anniversary okazały się równie intensywnie jak te wstępnych (Gabriel, 1992).

Brock zaleca, aby przed szkoła reaguje w fazie odrzutu, wszystkie istotne pracownicy spotykają się jako zespół, wyjaśnić swoje role, i zdecydować, która zrobi wszystko. Nie będzie inna część grać dla psychologów szkolnych, pielęgniarek, doradców, jak i administratorów.

Related Posts