Użyła jej słowa, moc swojego umysłu, poznawczej zamknąć naturalne reakcje jej ciała, tak że będzie można uznać za odważny i silny.
Dorośli nie mają możliwości dowiedzieć się, jak groźne i przerażające zdarzenie jest dla dziecka. Jeśli uważamy, że możemy zdecydować w sposób obiektywny, co subiektywne doświadczenie studenta będzie, nie mamy szans na zrozumienie ani interweniować ze studentami w kryzysie.
Developmental Niedojrzałość Może być ochronna
Niektórzy uważają, że młodszy uczeń, tym mniej uczeń doświadczy strach i przerażenie. To nie jest poparte dowodami naukowymi. Jeden skali kraju Certificated Psycholog szkolny (NCSP) przedstawił prezentację na moim okręgu szkolnego zachęcając nas wykorzystać swój kryzys modelu interwencji. W ramach wprowadzenia do swojej pracy, powiedział, że zarówno rozwojowo dojrzały i uzdolnieni uczniowie są bardziej wrażliwe i wpływ kryzysów niż ich słabiej rozwiniętych rówieśników. Smarter studenci mogą być bardziej traumatycznym niż mniej inteligentnych studentów, ponieważ zdają sobie sprawę, zdarzenie groził, powiedział. Zdają sobie sprawę, było zdarzenie traumatyczne, ponieważ są poznawczo wystarczająco zaawansowany, aby ocenić to wydarzenie jako zagrożenie. Zgodnie z tym prezenter "Rozwojowo niedojrzałe studenci nie rozumieją zdarzenie, więc to nie jest traumatyczne dla nich."
Trauma jest fizjologicznym impreza, która ma wpływ każdy w jego wyniku (w różnym stopniu), niezależnie od poziomu intelektu. Sprawozdanie szkoły psychologa wykazywać niebezpiecznej nieznajomość nauki i co mózg i doświadczenie ciała w obliczu zagrożenia.
Aktualne Próby Interwencji Kryzysowej w szkołach
Kilku specjalistów edukacyjnych z różnych dziedzin wiedzy próbowali opracować modele interwencji kryzysowej, które spełniają potrzeby szkół. Trzy różne ludzie, którzy każdy z nich wypracował swoje własne podejście prezentowane moim okręgu szkolnego na trzech różnych okazjach.